Decembrie 2020
1. Definiții
2. Înregistrarea contului
3. Drepturile de autor
4. Facturare, plăți și livrare
5. Vânzare online
6. Vânzatorii
7. Cesionarea sau subcontractarea
8. Transferul proprietății produselor
9. Transport si livrare
10. Dreptul de retragere
11. Stocarea datelor contractuale
12. Rezerva proprietății
13. Datele personale
14. Fraude
15. Limitare de responsabilitate
16. Forța majora și cazul fortuit
17. Legea aplicabilă. Litigii
18. Dispoziții finale
Acești Termeni și condiții împreună cu Politica de confidențialitate (pe care o puteți vizualiza făcând clic aici) și Politica privind cookie-urile (pe care o puteți vizualiza făcând clic aici), guvernează sub toate aspectele accesul și utilizarea platformei Toți pentru vin. Accesul și utilizarea platformei și a serviciilor de intermediere online sunt condiționate de acceptarea și respectarea acestor Termeni și Condiții. Prin accesarea sau utilizarea Serviciilor sunteți de acord să fiți obligați de acești Termeni și Condiții.
Promovăm vânzarea responsabilă de alcool. Este interzisă vânzarea sau furnizarea de băuturi alcoolice unei persoane sub vârsta de 18 ani sau obținerea băuturii alcoolice în numele unei persoane sub vârsta de 18 ani. Vă reamintim că nu se poate vinde sau expedia băuturi alcoolice nimănui cu vârsta sub 18 ani; când comandați de pe site-ul Toți pentru vin, confirmați că aveți vârsta legală de peste 18 ani.
1. Definiții
Operatorul Platformei – societatea Mediapost Hit Mail S.A., persoană juridică română, cu sediul în București str. Siriului nr. 42-46, et. 3, sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/8295/2000, cod fiscal RO 13351917 număr de telefon 021.207.58.58, fax 021.224.57.31, adresă de email totipentruvin@mhm.ro, care operează un magazin online (marketplace) la adresa de internet www.totipentruvin.ro și are calitatea de furnizor al Serviciului către Vânzători. Toate comenzile plasate de dvs. Prin intermediul site-ului web, precum și livrările și serviciile noastre sunt guvernate exclusiv de Termenii și condițiile generale de afaceri stabilite mai jos în vigoare la momentul plasării comenzii. Orice termeni și condiții folosite de Cumpărători sau de Vânzători sunt inaplicabile, cu excepția cazului în care este convenit contrariul în mod expres în scris.
Platforma – magazinul online găzduit la adresa www.totipentruvin.ro și subdomeniile acestuia.
Vânzător – persoana fizică autorizată sau persoana juridică, producător și/sau distribuitor autorizat de vin și distilate din vin, aprobat de Operatorul Platformei ca partener Toți pentru vin, comercializează cu amănuntul Produse prin intermediul Platformei și care are calitatea de utilizator al Serviciului.
Conținut are următoarea definiție:
Toate informațiile de pe Platformă care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
Orice informație, text, grafică, fotografii, liste de articole compilate de dvs., comentarii, recenzii, linkuri sau alte materiale încărcate, descărcate sau aplicații oferite;
Conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
Orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
Informații legate de Produsele și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
Informații legate de Produsele și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de colaborare sau parteneriat, într-o anumită perioadă;
Date referitoare la Vânzător sau activitatea ale acestuia.
Cumpărător – orice persoană fizică având peste 18 ani împliniți sau persoană juridică sau orice entitate juridică care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Operatorul Platformei (electronic, telefonic etc.) și își face un Cont pe Platformă în vederea efectuării de Comenzi
Cont – secțiunea din Platformă formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Platformă (comenzi, facturi fiscale etc.). Cumpărătorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Contract – contractul de vânzare încheiat la distanță între Cumpărător, în conformitate cu Termenii și Condițiile expres acceptate de acesta, și Vânzător.
Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului să adauge Produse pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Platformei, intenția sa de a achiziționa Produse de pe Platformă.
Produse – orice produs listat pe Platformă, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat. Platforma este dedicată intermedierii vânzărilor de vin, produse distilate din vin
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui produs de către Vânzător Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Operatorul Platformei sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.
Date personale – orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); reprezintă date personale date cum ar fi: numele și prenumele persoanei, adresa de domiciliu/adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon, coduri de identificare.
Newsletter / Alertă – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor și/sau promoțiilor desfășurate de către Vânzători într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Operatorului Platformei cu referire la informațiile conținute de acesta.
Serviciu – serviciul de intermediere online între Vânzători și Cumpărători realizat de Operatorul Platformei, care include toate funcționalitățile disponibile în cadrul Platformei.
Syngenta – societatea SYNGENTA AGRO S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, cu sediul în Mun. București, Șos. București - Ploiești nr. 73-81, VICTORIA PARK - Clădirea 3, Etaj 4, Sectorul 1, cod poștal 013685, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/1380/1995, având Cod Unic de Înregistrare 7025525, care a avut inițiativa Platformei și care deține drepturile de proprietate intelectuală în legătură cu aceasta.
2. Înregistrarea contului
Pentru a vă înregistra, vi se cere să furnizați numele de utilizator, numele și prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail și parola.
Toate detaliile personale dezvăluite de dvs. În cadrul Platformei vor fi colectate și prelucrate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate și Politica privind cookie-urile. Prin introducerea acestor date, garantați că toate informațiile pe care ni le furnizați sunt corecte și complete.
Sunteți de acord să vă înregistrați la Operatorul Platformei și să accesați și să utilizați contul dvs. Numai pentru uz personal. Nu puteți autoriza pe alții să vă folosească contul.
Sunteți singurul responsabil pentru păstrarea confidențialității înregistrării și a altor detalii personale (inclusiv numele dvs. De utilizator și parola) pentru contul dvs.
Veți notifica prompt Operatorul Platformei cu privire la accesul real sau suspectat al unei terțe părți la contul dvs. Veți coopera și ne veți ajuta în orice acțiune sau procedură de către noi pentru a preveni sau a face față oricărei primiri, acces sau utilizare neautorizate a contului dvs. De către orice terță parte.
Garantați că toate informațiile de înregistrare și detaliile personale furnizate în cadrul Platformei sunt adevărate și exacte.
Prezentul documentul stabilește termenii și condițiile de utilizare ai Platformei de către Cumpărători și Vânzători, în cazul în care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, încheiat între Operatorul Platformei și aceștia. Vă rugăm să parcurgeți cu atenție acest document pentru a preîntâmpina eventuale consecințe nedorite/ neplăcute, ce pot fi apreciate de către Cumpărător ca având un impact negativ asupra datelor sale și/sau informațiilor furnizate Operatorul Platformei.
Furnizarea Produselor va începe imediat după îndeplinirea tuturor formalităților de înregistrare cerute. Optând pentru înregistrare, Cumpărătorul se obligă să furnizeze corect numele, adresa și alte informații necesare în vederea operării comenzilor plasate. Pentru corectarea sau actualizarea acestor informații, accesați meniul corespunzător din cadrul Platformei.
Prin accesarea contului și utilizarea parolei personale sunteți responsabil pentru toate acțiunile care decurg din folosirea acesteia. Operatorul Platformei nu poate fi făcut responsabil pentru erorile/incidențele survenite în urma neglijenței utilizatorului privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei sale.
Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil www.totipentruvin.ro.
Prin folosirea Platformei sau Conținutului, Cumpărătorul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse Platformei, Conținutului sau oricărui terț cu care Operatorul Platformei are încheiate contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.
3. Drepturile de autor
Conținutul, astfel cum este definit în Definiții, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Platformă, este proprietatea exclusivă a Syngenta, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin cesiuni de drepturi de autor, licențe de utilizare și/sau publicare).
Cumpărătorilor și Vânzătorilor nu le este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original prezent pe Platformă, includerea oricărui conținut în afara Platformei, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Syngenta asupra Conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul expres al Syngenta.
Orice Conținut la care Cumpărătorul și/sau Vânzătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc se află sub incidența prezentului document, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valalabil încheiat între Syngenta și aceștia, și nu beneficiază de nicio garanție implicit sau expres formulată din partea Syngenta cu referire acel conținut.
Cumpărătorul poate utiliza Conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale și numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederi ale prezentului document.
În cazul în care Syngenta conferă Cumpărătorului și/sau Vânzătorului dreptul de a utiliza, sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut la care Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe Platformă sau a perioadei definite în acord.
Niciun conținut transmis către Cumpărător prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Operatorului Platformei sau a Syngenta și/sau al angajatului sau colaboratorului acestora care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
4. Facturare, plăți și livrare
Prin trimiterea formularului de comandă furnizat pe Platformă, respectiv prin introducerea tuturor informațiilor necesare în timpul procesului de efectuare a comenzilor, plasați o comandă obligatorie pentru încheierea unui contract de vânzare cu Vânzătorul respectiv. Înainte de a trimite comanda dvs., veți putea vizualiza detaliile introduse de dvs. și puteți corecta orice greșeli din informațiile furnizate.
Notificarea primită de către Cumpărător, după transmiterea comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Cumpărătorul declară expres că datele de contact furnizate îi aparțin (numele și prenumele, adresa de e-mail, număr de telefon, adresa de livrare) și că vor putea fi folosite de către Operatorul Platformei sau Vânzători în comunicările sale cu respectivul Cumpărător.
Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON folosind informațiile furnizate de Cumpărător în formularul destinat. Operatorul Platformei și Vânzătorul nu răspund de corectitudinea informațiilor furnizate de Cumpărător pentru factură sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli din cauza informațiilor incorecte furnizate de către Cumpărător. Detalii suplimentare privind emiterea facturilor se pot regăsi în paginile din Platformă dedicate fiecărui Vânzător.
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comandă. În acest caz, va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată, dacă este cazul.
Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Platformă vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind orice alte documente necesare potrivit legii aplicabile, emise de către Vânzător pentru Produsele achiziționate.
La primirea comenzii dvs., vă vom trimite un e-mail de confirmare a primirii comenzii dvs. și cu precizarea detaliilor comenzii dvs. (confirmarea comenzii). Vă rugăm să rețineți că această confirmare a comenzii noastre nu constituie o declarație de acceptare a ofertei dvs. contractuale, ci servește doar în scop informativ.
Un contract de vânzare între dvs. și Vânzător va intra în vigoare numai după ce Vânzătorul a acceptat oferta prin expedierea Produselor comandate. Dacă a fost aleasă plata în avans ca opțiune de plată, Produsele vor fi expediate numai după ce suma totală a fost creditată în contul Vânzătorului.
Plata Produselor achiziționate prin intermediul serviciului se poate face atât online cu cardul de debit/credit și la livrare către curier în numerar.
Cu toate acestea, când plătiți pentru un Produs va trebui să urmați instrucțiunile de pe pagina de plată corespunzătoare. Toți deținătorii de carduri de credit / debit sunt supuși verificărilor de validare și autorizării de către emitentul cardului. În cazul în care emitentul cardului dvs. refuză să autorizeze plata, nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere sau nelivrare.
Avem grijă rezonabilă ca Platforma să fie securizată. Toate informațiile în legătură cu plățile vor fi complet criptate și utilizate numai pentru procesarea tranzacțiilor cu carduri pe care le-ați inițiat. Vă rugăm să rețineți, totuși, că Operatorul Platformei și Syngenta nu sunt responsabili și nu au nicio răspundere pentru tranzacțiile care sunt efectuate la procesatorul de plăți sau pe site-urile noastre partenere.
Mai mult, avem grijă în mod rezonabil, în măsura în care este în puterea noastră să facem acest lucru, să păstrăm în siguranță detaliile comenzii și plății dvs., dar, cu excepția intenției sau neglijenței grave din partea noastră, nu suntem răspunzători pentru orice pierdere pe care o puteți suferi dacă o terță parte solicită acces neautorizat la orice date pe care le furnizați acesteia.
În cazul plăților online cu cardul Operatorul Platformei nu este / nu poate fi făcută responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
5. Vânzare online
Această Platformă este adresată Cumpărătorilor persoane fizice care au peste 18 ani împliniți, sau persoane juridice sau orice entitate juridică, care au parcurs etapele înregistrării corespunzătoare și care nu au fost suspendați sau înlăturați de către Operatorul Platformei, indiferent de motivul suspendării sau al înlăturării. Devenind Cumpărător, persoana/reprezentantul persoanei juridice declară faptul că întrunește condițiile sus-menționate.
Întreaga răspundere în legătură cu relația de vânzare dintre Vânzător și Cumpărător și executarea Contractului aparțin acestora, Operatorul Platformei și Syngenta neavând nicio răspundere în acest sens.
Pentru finalizarea comenzii Cumpărătorul trebuie să accepte prezentul document și să declare pe propria răspundere că are vârsta peste 18 ani.
Operatorul Platformei poate publica pe Platformă informații despre produse și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care are încheiate contracte sau acorduri de parteneriat, într-o anumită perioadă și în limita stocului disponibil.
Produsele achiziționate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Cumpărătorului.
Operatorul Platformei poate limita capacitatea de achiziționare a unor produse disponibile pe Platformă la un moment dat, unuia sau mai multor Cumpărători, pe motive întemeiate.
Cumpărătorul va putea lansa comanda prin alegerea produsului, a cantității dorite și apăsarea butonului „Adaugă în coș”. În cazul în care dorește să finalizeze comanda în „Coșul meu” va trebui să apese butonul „Comandă”. În vederea lansării comenzii Cumpărătorul va furniza datele necesare pentru facturare și livrarea produsului. Cumpărătorul va alege modalitatea de plată. La finalizarea comenzii Cumpărătorul are posibilitatea de a-și verifica încă o dată coșul său de cumpărături, să scrie mesaj, observații lângă comandă, și va accepta termenii de contractare (inclusiv termenii de livrare prezenți pe pagina dedicată respectivului Vânzător). După finalizarea comenzii, Cumpărătorul va primi un e-mail despre recepția comenzii.
Produsele vor fi livrate numai în măsura în care sunt disponibile, existând astfel riscul ca Vânzătorul să nu poată livra Comanda. De asemenea, Vânzătorul își rezervă dreptul de a retrage orice Produs de la vânzare, în orice moment. În asemenea situații, singura responsabilitate al Vânzătorului față de dvs. este rambursarea integrală a sumelor plătite pentru respectivele Produse pe care nu le mai poate furniza/le-a retras de la comercializare, în termen de 14 (paisprezece) zile. Detalii suplimentare se pot regăsi în paginile din Platformă dedicate fiecărui Vânzător.
Pentru Comenzile ce urmează a fi livrate prețurile și rezervările Produselor sunt valabile 72 (șaptezecișidouă) de ore de la înregistrarea Comenzii de către Cumpărător.
Toate prețurile aferente Produselor prezentate pe Platformă sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
Modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în paginile din Platformă dedicate fiecărui Vânzător și vor fi preluate în fiecare Comandă.
Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Produse vândute exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului, prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său sau pe suport hârtie odată cu livrarea Produselor.
În momentul plasării unei Comenzi, Cumpărătorul plasează Comanda și alege modalitatea de plată Card de credit sau de debit, este redirecționat către pagina procesatorului de plăți, introduce datele de card și plătește, respectiv finalizează Comanda.
Datele cardului de plată ale Cumpărătorului nu vor fi accesibile Operatorului Platformei și nici Syngenta și nici nu vor fi stocate de către de Operatorului Platformei, de Syngenta sau de către procesatorul de plăți integrat în Platformei, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este NETOPIA Payments S.R.L., înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9170/2003, cod unic de înregistrare RO15565496, cu sediul în Bd. Dimitrie Pompeiu 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Clădirea 24, etaj 4, Sector 2, București, 020335.
Orice costuri suplimentare de transport sunt în sarcina Cumpărătorului și sunt exprimate la finalizarea comenzii în platformă.
Informațiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Platformă (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
În cazul în care curierii Vânzătorului au îndoieli cu privire la vârsta destinatarului la livrare, aceștia vor solicita un act de identitate. Dacă persoana care primește Produsele nu este în măsură să de identifice cu un act de identitate adecvat, curierii nu vor putea să livreze Produsele.
Ulterior achiziționării unui Produs, Cumpărătorului i se poate solicita înscrierea unui review legat de Produsul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. Astfel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili cumpărători și se implică activ în dezvoltarea de noi servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Produselor.
6. Vânzătorii
Cum poți deveni Vânzător în platforma TOȚI PENTRU VIN
Platforma TOȚI PENTRU VIN este disponibilă pentru toți comercianții care pot oferi cu amănuntul Produse și au capacitatea de a procesa comenzile clienților și de a asigura servicii post-vânzare, dacă este cazul. Aceștia trebuie să aibă capacitatea să acopere întreg teritoriul României.
Despre Platformă
Platforma TOȚI PENTRU VIN este sistemul prin care partenerii TOȚI PENTRU VIN își afișează și vând propriile Produse pe Platformă. Cumpărătorii pot comanda Produse din oferta oricărui Vânzător, însă acestea vor fi evidențiate în mod diferit în Coșul de Cumpărături.
Toți Vânzătorii care fac parte din Platforma TOȚI PENTRU VIN au fost verificați și sunt permanent monitorizați pentru asigurarea standardelor de calitate.
Serviciul de intermediere online între Vânzători și Cumpărători prin intermediul Platformei este oferit de către Operatorul Platformei în mod gratuit.
Produsele afișate pe Platformă care sunt vândute și livrate de Vânzători sunt marcate cu această mențiune. Astfel, Cumpărătorul este informat că produsul respectiv este vândut de Partenerul X, o companie independentă, acceptată în sistemul Platforma Toți pentru vin ca urmare a analizării calității serviciilor și produselor pe care le oferă. Când comandați un astfel de Produs, transmitem comanda ta Partenerului X și acesta îl va livra împreună cu toate documentele legale.
Produsele vândute de Vânzătorii din Platforma TOȚI PENTRU VIN au afișate informații de stoc în timp real, precum și timpul estimat de sosire la destinație pentru fiecare localitate din România, în cazul unei comenzi plasate la momentul afișării ofertei.
Împreună cu Produsele comandate, vei primi facturi corespunzătoare (electronic sau pe suport hârtie). În cazul în care optezi pentru plata ramburs, vei plăti separat fiecare factură în momentul în care ți se livrează produsele respective, iar plata se va face către curierul care efectuează livrarea.
Livrarea produselor achiziționate de la Vânzători se face direct de către aceștia, exclusiv prin curier rapid. Documentele aferente produselor achiziționate de la partenerii noștri (factura, certificat de conformitate etc.) sunt livrate de către partener împreună cu produsele comandate.
Fiecare Vânzător va avea pe Platformă o pagină dedicată în care vor fi prezentate informații despre Vânzător, oferta sa de Produse și detalii privind comercializarea Produselor proprii prin intermediul Platformei (condiții/taxe de livrare, modalitate de plată și facturare, condiții de retragere, adrese de contact etc.). În caz de divergențe între informațiile/prevederile incluse în pagina Vânzătorului și informațiile/prevederile conținute în acești Termeni și Condiții, vor prevala informațiile/prevederile din pagina Vânzătorului. Syngenta și Operatorul Platformei nu vor avea nicio răspundere în legătura cu informațiile conținute în aceste pagini. Vânzătorul va avea întreaga responsabilitate pentru includerea în pagina sa dedicată a oricăror informații necesare în legătură cu executarea Contractului.
7. Cesionarea sau subcontractarea
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
8. Transferul proprietății produselor
Proprietatea asupra Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului la adresa indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).
9. Transport și livrare
Costurile transportului în sistem de curierat a produselor achiziționate pe site-ul www.totipentruvin.ro de la Vânzători sunt afișate în mod distinct în Coșul de Cumpărături.
Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia și este un interval de zile influențat de o serie de factori care pot să nu fie sub controlul Vânzătorilor.
Livrările se vor efectua, de regulă, în interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii și Cumpărătorul poate obține informații privind statusul livrării în orice moment. În cazul în care Produsul urmează să fie livrat cu depășirea termenului sus-menționat, Vânzătorul va informa de îndată Cumpărătorul prin e-mail, oferind două opțiuni: Cumpărătorul fie (i) renunță (în scris) la comandă/produs, fie (ii) acceptă noul termen de livrare propus. În eventualitatea în care plata a fost efectuată în avans prealabil livrării, sumele plătite vor fi rambursate în totalitate conform legii, în termen de maximum 14 zile de la data renunțării.
10. Dreptul la retragere
Cumpărătorul persoană fizică/consumator în sensul OUG nr. 34/2014 are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze Produsele, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de retragere expiră în termen de 14 zile de la:
ziua în care Cumpărătorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor;
ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Cumpărătorul informează Vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract.
Pagina dedicată fiecărui Vânzător de la care ai cumpărat Produsul poate conține alte informații privind condițiile de returnare a Produselor. Intră în pagina Produsului, dă click pe numele Vânzătorului și vei fi direcționat în pagină, unde vei găsi toate informațiile necesare. În cazul în care condițiile de returnare ale Vânzătorului implică un cost de transport pentru returnare, acesta se regăsește în pagina dedicată acestuia.
Dreptul de retragere se poate exercita urmând pașii de mai jos:
Completează formularul de retragere, asigurându-te că produsul respectă condițiile de retragere.
În formular, alege una dintre opțiunile de retragere: schimb cu un produs diferit vândut de același Vânzător sau rambursarea sumei plătite la cumpărare.
Vânzătorul are posibilitatea de a trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi sau puteți folosi orice serviciu de livrare ales de dvs.
Cumpărătorul nu își poate exercita dreptul de retragere în privința produselor achiziționate și nu poate pretinde daune-interese/despăgubiri în următoarele situații:
când cererea de retragere are o dată de expediere care depășește perioada de 14 zile, calculată conform celor de mai sus;
când se dorește returnarea un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit);
în conformitate cu art. 16 lit.c din O.G. 34/2014, Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta retragerea în privința produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, ca de exemplu vinul care este transportat în condiții de temperatură extremă – temperaturi de peste 30 grade Celsius sau de sub 3 grade Celsius;
în conformitate cu art. 16 lit.g din O.G. 34/2014, Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta retragerea în privința produselor alcoolice a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile de la Comandă şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vânzătorul nu le poate controla;
pentru comenzile ce au fost expediate sub formă de cadou.
Cerințe specifice pentru returnarea Produselor:
produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat (să aibă ambalajul original și documentele care l-au însoțit). Produsul trebuie să fie în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, cu accesoriile aferente, exact ca în momentul vânzării și să nu prezinte sub nicio formă semne de folosire sau uzură. Nu se admit excepții (de exemplu ambalaje deteriorate, zgârieturi sau alte defecte fizice).
în toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către Cumpărător excepție făcând cazul lipsei conformității produsului, situație în care Vânzătorul va suporta contravaloarea transportului.
se poate folosi orice serviciu de livrare, atâta timp cât Produsul(ele) este(sunt) livrat(e) direct și la adresa Vânzătorului. Vânzătorul nu ridică coletele trimise prin Poșta Română, de la oficiile poștale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client către Vânzător cade în sarcina Cumpărătorului.
Vânzătorul devine răspunzător din momentul în care semnează de primire a coletului(lor), în sensul confirmării recepționării coletului(lor), cantitativ și calitativ.
Vânzătorul se obligă ca în termen de 10 zile de la confirmare primirii coletului(lor) să efectueze recepția cantitativă și calitativă a conținutului acestuia(ora).
În situația livrării unui alt produs decât cel comandat, îl puteți returna. În această situație, Vânzătorul va suporta toate cheltuielile de transport și va livra produsul cerut, în termen de maxim 30 de zile de la returnare. Vânzătorul poate livra un produs de o calitate și la un preț echivalente cu cele solicitate numai dacă acest lucru a fost acceptat expres de Cumpărător.
Dacă vă retrageți, vom rambursa toate sumele primite de la dumneavoastră, inclusiv, după caz, costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vânzător, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vânzătorul este informat cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
11. Stocarea datelor contractuale
Stocăm datele comenzii dvs. timp de cel mult 3 ani de la data finalizării comenzii. Dacă doriți să imprimați comanda, puteți face acest lucru imprimând o „confirmare de primire”.
În plus, veți primi o confirmare a comenzii prin e-mail cu toate detaliile introduse, care poate fi tipărită.
12. Rezerva proprietății
Produsele livrate rămân proprietatea Vânzătorului până la efectuarea plății complete.
13. Datele personale
Syngenta și Operatorul Platformei respectă viața dvs. personală. Pentru informații suplimentare referitoare la prelucrarea datelor personale vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate și Politica de cookie-uri.
Depunem toate eforturile pentru a vă proteja și respecta confidențialitatea datelor dvs. personale prin implementarea măsurilor necesare prevăzute de normele și reglementările în vigoare privind protecția datelor, inclusiv Regulamentul general (UE) 2016/679 privind protecția datelor (“GDPR”).
Datele dvs. personale colectate și prelucrate în cadrul utilizării Platformei sunt: numele și prenumele Cumpărătorului sau al reprezentantului Cumpărătorului persoanei juridică, adresa de domiciliu (adresa poștală pentru livrare), adresa de e-mail, număr de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de facturare (în cazul finalizării unei comenzi), informații bancare (în cazul efectuării unui retur/ramburs de plată).
14. Fraude
Operatorul Platformei nu solicită Cumpărătorului prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS etc.) informații referitoare la date confidențiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
Cumpărătorul își asuma întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.
Operatorul Platformei și Syngenta declină orice responsabilitate, în situația în care un Cumpărător ar fi / este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este/reprezintă interesele Operatorul Platformei/Syngenta.
Cumpărătorul va informa Operatorul Platformei sau Syngenta, după caz, asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
Operatorul Platformei și Syngenta nu promovează SPAM-ul. Orice Cumpărător care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe Platformă poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
Comunicările realizate de către Operatorul Platformei prin mijloace electronice de comunicare la distanță (i.e. E-mail) conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii conținutului.
15. Limitare de responsabilitate
Cu excepția celor prevăzute în acești Termeni și Condiții, Syngenta și Operatorul Platformei nu pot fi ținuți răspunzători în vreun fel în fața unui Cumpărător sau terț care utilizează Platforma sau Conținutul .
Prin crearea și utilizarea Contului, Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (nume utilizator și parola) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
Operatorul Platformei nu garantează Cumpărătorului acces pe Platformă în lipsa înregistrării de către acesta din urmă prin parcurgerea etapelor de înregistrare de pe Platformă. Syngenta nu conferă Cumpărătorului dreptul de a descărca sau de a modifica parțial și/sau integral Conținutul, de a reproduce parțial sau integral Conținutul, de a copia, sau de a exploata orice Conținut în orice altă manieră, sau de a transfera vreunui terț orice conținut asupra căruia are și/sau a obținut acces în baza unui acord de utilizare, fără acordul prealabil scris al Syngenta.
Operatorul Platformei și Syngenta nu răspund de conținutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legături din conținut, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii acestora.
Operatorul Platformei și Syngenta nu oferă niciun fel de garanții directe sau indirecte că:
Produsul va fi potrivit cerințelor Cumpărătorului;
Platforma va funcționa neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel;
Produsele obținute gratis sau contra-cost prin intermediul Platformei vor corespunde cerințelor sau așteptărilor Cumpărătorului.
Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc prezentul document în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Platformei, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
În limita prevederilor prezentului document, operatorii, administratorii și/sau proprietarii Platformei nu sunt sub nicio formă responsabili pentru relațiile sau consecințele acestora rezultând din, dar nelimitându-se la, achiziții, oferte speciale, promoții, promovări sau oricare alt tip de relație / legătură / tranzacție / colaborare etc. Care pot apărea între Cumpărător și oricare dintre cei care își fac promovare directă sau indirectă prin intermediul Platformei.
16. Forța majoră și cazul fortuit
Exceptând cazurile în care nu au prevăzut în mod expres altfel, niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul absolut imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus-menționat este obligat să aducă la cunoștința celeilalte imediat producerea acestuia și să ia orice măsuri care-i stau la dispoziție în vederea limitării consecințelor respectivului eveniment.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a relației juridice fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
În mod excepțional (fără culpa Operatorului Platformei) și din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al Vânzătorului) este posibil ca livrarea produselor să nu poată fi făcută. În această situație, prevederile de la capitolul 9 se aplică în mod corespunzător.
17. Legea aplicabilă. Litigii
Prezentul document a fost redactat și va fi interpretat în conformitate cu legislația română.
Orice dispută cu referire la prezentul document se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă aceasta nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat de către instanța competentă, conform prevederilor legale aplicabile.
Comisia Europeană oferă consumatorilor o platformă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor (platforma ODR), care poate fi vizualizată la adresa http://ec.europa.eu/odr.
Nu suntem dispuși să începem proceduri de soluționare a litigiilor în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori.
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, acest lucru nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
18. Dispoziții finale
Operatorul Platformei își rezervă dreptul de efectua orice modificări ale Platformei, ale structurii acestuia, precum și orice Conținut fără notificare prealabilă a Cumpărătorului.
Operatorul Platformei își rezervă dreptul de a retrage orice Produs din Platformă, precum și de a modifica în orice moment Conținutul, fără a suporta nicio răspundere în acest sens.
În limita prevederilor acestor Termeni și Condiții, Operatorul Platformei și Syngenta nu vor putea fi făcuți responsabili pentru eventualele erori apărute pe Platformă din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări etc., care nu sunt făcute de către administratorul Platformei.
Operatorul Platformei își rezervă dreptul de a actualiza și modifica în mod unilateral și fără notificare prealabilă. Termenele și Condițiile Platformei. Documentul este opozabil Cumpărătorilor / Vânzătorilor de la momentul afișării pe Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Platformă versiunea modificată a prezentului document, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui document.
Operatorul Platformei își rezervă dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natură și/sau legături pe oricare pagină a Platformei, cu respectarea legislației în vigoare.
***